Ge mig action

För i hela fridens namn!

Har en liten Ted hemma idag pga denna hemska hostan. Att han varit så duktig som han varit inatt och sovit så duktigt som han har är beundransvärt. Han har hostat hela natten genom! Sov ändå till 8 idag! Men detta hostande gör mig knäpp. Hur ska denna dagen gå om vi bara ska sitta här hemma. Ja, så känns det nu iallafall..
Vill bara inte att han ska bli sämre, han ska ju vara pigg nu när han ska bli storebror. Och när vi väl åker in vill jag inte lämna en sjuk liten kille hemma. Känns för hårt i mamma hjärtat även om man inte har någt val.
Det blir väll barnprogram ett tag till här hemma....lyssna på snor och hosta. Argh....

Jag drar nog filten över huvudet ett tag...Hoppas på ett mirakel..

Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh än har inget hänt med andra ord... jag väntar med spänning! =)

2010-03-23 @ 14:39:24
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0