Förvärkar, men jag är van...

Jag är beredd men som sagt inget jag tror mer. Jag är så van vid dessa kvällsvärkar...Hoppas bara att dom gör nytta. För jag hade tänkt föda barn imorgon eftermiddag. Nu har jag beställt det...kom ju ingen bebis idag än...Dagen är ju inte slut..ha ha ha...

God mat ikväll och bra sällskap. Nu ska jag gå förbi speglen ännu en gång och kolla in min nya påskfrilla. Blond blev jag, så imorgon blir det till att köpa slingor i form av bruna...ha ha ha. Samt kolla in magen...ha ha ha..GÖR JAG VAR GÅNG JAG GÅR FÖRBI EN SPEGEL nu.

ARGH...Nu börjar jag bli otålig....


Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag håller tummarna för att det blir nedsläpp idag =) Lycka till !!!

2010-03-20 @ 09:37:44
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0