Bar mark

Countdown....10 dagar....


finns det något härligare (ja det finns massa saker som är härliga) än när våren är på väg?
Vårdagjämningen närmar sig med stormsteg, och igår blev det en underbar promenad på kvällen ner till byn för att införskaffa mat till lördagkvällen. Jag tyckte det var så skönt att komma ut coh röra på sig, hade inte alls farligt ont av att gå. På hemvägen gick det tungt, men det gick.

 

 
Idag har vi planerat badrum hela förmiddagen och sörplat på kaffe jag och maken. Erica, Dennis och Kidsen var här sen körde vi ut till mormor och morfar på middag. Erica trodde ju bebis skulle komma idag, och emellanåt undrar jag hur mycket ont man ska ha och i hur många dagar innan det sätter igång.
Idag har jag haft känningar hela dagen, konstant har det spänt och ömmat. Men inte mer, utan bara molande värk och spänt. Och nu SPÄNNER DET IGEN....Oj oj oj vad det spänner och läääänge. Tänk om bebis kommer inatt, imorgon....
Herregud, soffläge nu en stund. Lägga mig i Teds knä så pillar han mig i håret..Toabesök först...as always.

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh så spännande! Snart dags ju :) fin du är med din mage, man saknar nästan sin egen :O)



Kram!

2010-03-08 @ 12:30:03
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0