Yra

bröllopsyra är det verkligen i vårt avlånga land. Jag har drabbats av den och vill så gärna åka upp till huvudstaden och se det! Kanske få en skymt....liiite bara. Kanske det mån tro!?


Igårkväll var det så sjukt jobbigt. Ted han var så dum och betedde sig som aldrig förr. Slog på mamma sin och sade väldigt fula saker. Det slutade med (bråket var om att gå och lägga sig) att Ted faktiskt fick gå upp och somna utan saga och att vi satt hos honom. Han fick somna själv och jag grät. Grät när han slog mig, det gjorde så ont. Han blev rädd och fick skuldkänslor så grät han med. Sen efter det lugnat sig och han somnat, efter att jag varit uppe och kollat honom x antal ggr så grät jag för det. Som ett barn trillade mina tårar. Fick så ont i magen för att kvällen slutade så. Idag....tycks allt vara bra igen. Han är pigg och glad precis som bror sin. Hela familjen var uppe 5:30 idag. HU! Lias sover sin lur nu, han var vaken i stort sett hela dagen igår förutom eftermiddagsluren på nästan 2 timmar. Vaken vaken vaken...ha ha ha.

Dagen bjuder på lite planering, shopping, klippning, bandletande, träning och bakning! Nu ska jag krypa ur myskläderna och se till att dra på lite mascara för såhär kan jag inte sitta hela dagen! Ska ju införskaffa en ny att kleta på ögonfransarna idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0