Heja heja heja

Vilket sommarlov barnen får nu, och min make jobbar denna veckan och en till sen vecka 28 har vi 8 UNDERBARA veckor framför oss. Även om det blir mycket renovering. Lite trippar ska vi på ju...

Gårdagen spenderades med min Erica, och denna dagen har vi (Jag Erica & Barnen) redan ätit frukost och varit på BVC samt handlat. Hihi..Tokmammor. Det väntas kaffedejt ute i Uggleboda och jag sak fota liten Nova och Fina Angelicas mage. Snart är hon här ju Clara!!! Det ska förevigas och det ska bli så kul. Sen fyller Nana 25 idag och jag hoppas att jag hinner med det också idag. Fullspäckat fram till iallafall 19 ikväll...Då är det nattadags för barnen och ska ska jag bara hålla om maken hade jag tänkt....kanske köpa hem jordgubbar?





Milan och Hanna midsommar! Älskade Lilla Unge!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tusen Tack för i dag! de lilla jag såg av bilderna gjorde mig super nöjd =) Plus att du gav så mycket komplimanger att jag till sist tordde varje ord du sa ;) De hjälpte jätte mycket för mig att slappna av framför kameran. Kan varmt rekomendera dej till alla mina vänner=) kram kram

2010-06-29 @ 20:07:29
URL: http://angelicaslivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0