Vuxenpoäng



Vad är dessa vuxenpoängen?

Idag var det tippen på schemat. Jag vaknar av att det ringer på dörren, hoppar upp ur sängen och ingen där. Ser att ett släp står på gården. Rusar in till Farmor och ser att Pappas bil är borta??? Har någon nallat pappas bil?
Farmor skrämmer jag när jag kommer inrusandes, hon berättade för mig att Patrik hämtat bilen för att hämta släpet. Ha ha ha, jag skrattar och Farmor ännu mer. Men jisses BARNEN! Barnen är i huset själva, sover dock men...jag rusar hem på grusgången om dom andra grannarna såg mig så får jag be om ursäkt för mitt virriga beteende. Kommer hem och tyst som i graven. Otäckt. Ingen man hemma. Men sen kommer han in genom dörren när jag matar Liten. Var nere och köpte god frukost till oss. Det var ett sätt att vakna på.....

Maken har kört badrummet till soptippen och kollat på fiskeprylar. Jag har varit ute hos Erica hela dagen. Nu på kvällen när vi kom hem var det matlagning på schemat och Patrik visade stolt att vår egna brunn nu funkar för användning. Nu kan jag vattna mina blommor och tvätta bilen med vårt eget brunnsvatten då ny pump är påkopplad. Jippie! Sen roar jag mig en fredagkväll med att klippa allt vårt gräs.
Fastnar en stund hos Farmor och vi pratat om allt mellan himmel och jord. Väl hemma har Maken somnat båda barnen! WOW! Skönt att komma hem och hoppa in i duschen!
Nu njuter jag av sommarkvällen med en Miller i näven....
När jag blir gammal farmor så är du en förebild.....Lilla Farmor Ingrid.

Kommentarer
Postat av: fine

åh va skönt att få vara en riktig nakenfis :D Tycker Ted att det är skönt med sommarlov, vad tycker han om sommarlovsmorgon på tv?



vi kanske kan skicka över bilderna via sprend?

2010-07-17 @ 06:23:18
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

haha... ibland förvånar de en verkligen ! Men positiva överraskningar är alltid välkomna ! Ha en riktigt bra dag =) kram

2010-07-18 @ 09:10:54
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0