Vi vill

Jag undrar vad denna soliga dagen har att erbjuda?

Har donat undan här hemma och endast snabeldraken som ska få rastas lite, fast dammsugarpåse behövs först..
Solen skiner och en maskin tvätt är redan uppe, ännu en på G. Tänk vad ens liv kretsar kring tvätt och städ?! Jisses. Starting to get old? Eller så är det såhär att vara Housewife?
Ted är iväg och leker med kusinen och det var skönt att det är någon annan som roar honom idag, fast efter en stund så blir här väldigt tyst dock. Maken tillbringar dagen i badrummet och jag är redan less på det. Tror att jag tar och bokar den där stugan nu så vi kommer hemifrån lite....



Blev så salig över att DU låg i min mage för ett år sedan...

Kommentarer
Postat av: Becky

Åh, tack så mycket :) Men dina pojkar är inte så dumma de heller :) Ska Lias och Cassandra dejta när de blir äldre ;P Haha..

Tänkte, skickade du något paket till mig?? Har för mig att du skrev att du skulle skicka något men inget har kommit hit :/



Kram

2010-07-14 @ 11:42:44
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0