Vacker

Finns många vackra människor i min närhet.

Idag körde jag och boysen mina in till stan för lite shopping, ja helst kör man in helt ensam då ingen av mina tre pojkar trivs i klädaffärer. Jag hittade en scarf i farten, ett svart linne basic ryckte jag till mig och en kjol. Pojkarna fick såklart fina nya kläder dom med! Tycker att rean kunde varit lite bättre. Jag hoppas att det reas ut mer sen, för inget som jag köpte var på rea och utbudet var så kasst i alla klädaffärer jag yrade runder i. Måste hitta den perfekta kläningen till en lill sessa vi skulle träffa för första gången. Men efter mycket dra i kläder så hittade jag den perfekta CLARA klänningen.

Besök hos Björne hann vi med och han fick ett Favorit Rosé vin i inflyttningspresent. En trevlig stund på Björnes tokvarma men väldigt mysiga balkong. Vidare till fest för Henrik som fyller 29 idag och självklart för att träffa Liten Clara som endast hunnit vara ute ur Mamma Angelicas mage sedan i måndagskväll. Gudomligt ljuvligt söt är hon! Åh vad jag snusade och Lias fick träffa Clara och prata med henne. Sen flörtade han lite med Novas fötter!

Väl hemma är båda barnen vakna, men NU sover dom och vi har kokat ägg och kollar film...Lugn och ro. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0