Med min kameran i högsta hugg




Ja, underbara sommar men Lias trivs inte riktigt med denna värmen. Nu har han somnat för natten efter en heldag ute hos Erica fina. Vi höll oss inne idag pga värmen och en Lias som svettades hela tiden. När vi väl var hemma så fick Lias bada i vasken. Vad gör man utan badrum? Ha ha....
Pojkarna åkte och fiskade och jag tog en barnvagnspromenad på kvällen. Gick inom min vän Gudrun och snackade lite skit innan det var dags att gå hem och natta Lias. Ute i vagnen somnade han gott och sover sedan 21. Jag kunde då bänka ner mig i soffan och titta på "Leila Bakar". Åh, hon gjorde Chokolate Chip Brownies. Vilket jag nog ska göra imorgon. Blev så sugen!! Jag avgudar dig LEILA!

http://www.recept.nu/1.149559/leila_lindholm/efterratter_godis/agg_mejeri/chocolate_chip_walnut_brownies

Igår var det ett litet åskoväder här och jag satt ute i över en timme och slogs med mygg för att få en BRA åskbild. Ganska så nöjd med mina 2 BRA bilder. Tog en stund att mecka med kameran min innan jag fick till "det"...




En liten men ack så vacker B L I X T!!



Blixten "slår" i vattendropparna....

Lekte lite med slutartid och bländare. Lite med blixt och ISO 400 användes.
Läge AV användes på kameran. Vilket är där man ställer in bländaren (kamerans Iris om man jämför med ögat) och slutartiden ställer in sig själv.



Kommentarer
Postat av: fine

wow, vilka häftiga bilder gumman! superduktig kicka!

2010-07-13 @ 14:22:39
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0