Juni Juli Augusti

vindarna är varma då...

Ja, underbara sommar. Det bästa med sommaren är allt som Ida sjunger om i IDAS SOMMARVISA. Svalor som flyger och myggor som svalorna tar. Löven nya på träden, himlen är vacker om kvällen...

Fotat Lias idag i dopklänningen! Så fina bilder på lillbusen. Fast att han ständigt och jämt ska ha sin hand i munnen och spralla med benen. Det är ju lite charm i det med. Ligga stilla vill han ej..icke icke icke...

Idag var det meningen att jag skulle hinna städa lite. Lite städ blev det, men mest roat min väldigt pratsamma 5 åring. Vi bakade Cupcakes enligt Leilas recept idag. Sen körde vi till Mormor och Morfar och bjöd på dom!
Kvällen har jag spenderat med min lille, medans dom två större boysen lagt i Svärfars nya båt.
Imorgon jobbar maken sista dagen på 8 veckor!!! Woho!!!


Kommentarer
Postat av: fine

det är så himla bra att ni bakar ihop, så att han lär sig tidigt. Jag akn ju knappt hålla i en slev för att jag aldrig var med när mamma bakade.



Hoppas ni får en underbar helg hjärtat!

2010-07-09 @ 06:05:41
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Åh 8 veckors semester tillsammans fy vad underbart! Hoppas ni hinner med alllt på Teds lista ;)

Ha en underbar sommar. Önskar vi hade hus så vi kunde bjuda hem er, e så tråkigt i en lägenhet.. men men, de ska nog bli av en vacker dag. Masssa kramar till hela familjen Kullberg

2010-07-09 @ 10:54:31
URL: http://angelicaslivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0