Yrpanna

Vaknat och mått skit nästan hela dagen. Detta har varit den värsta graviddagen ever.
YR och åter yr. Illamående och trött, huvudvärk och allmänt kinkig.
Yrslen har varit värst. Rädd för att svimma minsta lilla steg jag tog. Illamående (mår oftast illa då jag är yr) gör inte saken bättre. Vid 14 tiden började jag bli människa igen. Patrik har varit en klippa hela dagen. Jag har lekt lite med Ted, fast legat på hans golv i en filt. Måste sett dödssjuk ut! Patrik har målat vår hall en gång. Ska målas en gång till, men han fick den målad en gång trots en liten pratglad 4 åring som hela tiden..
- Pappa, pappa pappa...
Valde att följa med till julgransplundringen hos Svärföräldrarna. Orkade inte ligga mer och den värsta yrslen hade gått över. Höll på att både spy och svimma vid bordet då vi kom dit, men det lugnade sig igen. Mår bättre nu framåt kvällen, men illamåendet kommer och går.
Sdr hela dagen och yr.
Lagat mat med fina flickor idag och sen slafsade vi alla i oss tacos. Gott med mat! Piff lagade byxorna så imorgon ska jag lätt ha hängslebyxorna på. Finns inga skönare byxor än dom...
Åh, nu spänner det igen----....hm...
Lilleman min har somnat duktigt och maken är och tränar. Jag ska slösurfa vidare och hoppas att jag vaknar piggare imorgon vilket jag förmodar att jag gör.

IDAG ÄR DET 2 MÅNADER KVAR TILL Bf. Kan inte fatta det, två månader!!!! Tiden tickar ner!


Kommentarer
Postat av: sofie*

Vad FIN du är med din mage!!!!

2010-01-18 @ 14:29:57
URL: http://www.frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0