Ut på en walk

men bäst att ta med mobilen om jag skulle trilla och svimma. Ha ha ha...
Jag ska trotsa mina sdr och illamående som jag haft hela natten och gå och hämta Ted på dagis. Jag behöver komma UT och idag var jag inställd på att gå. Efter en seg förmiddag eftersom jag inte sovit mycket inatt. Har faktiskt haft ont. Vaknade första gången vid 01:20.....kissade en liter kändes det som och sen kunde jag inte somna om. Hade sdr hela tiden och hade ont. Låg och blev mörkrädd och värre kunde det inte bli....
Trött som få i morse, vilat idag och inte gjort mycket mer än tvättat och tömt diskmaskin. Men jag SKA ut och gå, för jag saknar min energi och vilja grymt mycket!

Idag är det V 33+6..Idag under min första graviditet kom vår Ted till världen
2645 gr 45 cm lång <3



Kommentarer
Postat av: Sofie

Men oj kom han ut så tidigt! Det kanske denna med gör då hihi, tror du det?



Tuff du är som orkar ge dig ut trots ont, men frisk luft gör en alltid gott=)

2010-01-27 @ 15:40:12
URL: http://www.frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0