Het med kula

Jag vet inte om jag känner mig så het men...
Saker som en gravid kvinna med mage som är i vägen ibland och samtidigt något av det vackraste jag har nu.
Jag bär ju vårt barn så nära och den tiden tickar mot slutet, jag ska försöka njuta. Klappa magen och prata med bebis. Men just i skrivande stund längtar jag efter....

* SPINNING och all form av träning
Jag längtar efter att brumma till träningen, fylla på vattenflaskan och sätta rumpan i sadlen och köra hårt!
*Sex utan mage
*Rulla runt
*Kunna böja mig ner och inte få ont
*Mina mörka favoritjeans och en snygg tight tshirt...
*Min svarta lilla tajta klänning och het het dejt med mannen min.
*Springa upp och ner för trappa och göra kullerbyttor
*Sluta vara trött
*Sluta ha halsbränna och illamående
*Slippa bo på toan
*En kall öl
*Penseér
*Kunna gå promenader utan förvärkar
*Smidighet
*En riktig konsert
*Åka pulka utan att vara rädd att slå i magen
*Piggelin Johanna.....

Ibland kan det vara ledsamt att vara så känslig. När jag väntade Ted så var allt LYCKA. LYCKA LYCKA LYCKA!
Tro mig, det är det nu med, men denna gången är jag så sjukt rädd för att bli ensam med två små barn, leva på bidrag och vara utan mannen jag älskar.
Jag är så rädd denna gången. Rädd för vad som KAN hända....Vad som KAN hända med bebisen. ALLT kan ju hända...Spökar i mitt huvud från och till.
Vissa stunder så "vill jag inte mer". Jag har det bra som jag har det med mina två pojkar och kan ibland få panik. Panik över hur allt kommer förändras. Dessa små panikattacker är jobbiga, men jag styr bort dom och idag började jag nästan gråta när jag såg magen. Kom ihåg då att vi ska ha bebis och grät av lycka.
KONSTIGA GRAVIDA KVINNA!

Jag och Ted har rensat ännu mer kläder ikväll, även i hans garderob. Ording och reda. Lite nya lådor ska skaffas och alla kläder är nu uppdelade i storlekar. Ted klädde på sina kramisar i bebiskläder. Ja, riktigt mysigt hade vi. Patrik har nu äntligen blivit klar med tapetsering. JA!! Hoppas på målning imorgon kanske? Det tickar framåt och nu ska jag inte spy ut mer här.
Tackar Ems & Nana för en trevlig dag med barnen och Kristina för den fina NYA HEADERN! Tack sötnosar ;)
Nu ska vi se om vår kille ska sova.....

 

Het med heta mannen min utan kulan. 2

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, visst är det mycket man längtar efter ;) tycker på ett sätt det är underbart att vara gravid (sover utmärkt, mer avslappnad och harmonisk, man känner sig lite "viktig" och speciell...) men "det vanliga" livet har ju sina tjusningar också ;)

och självklart längtar man efter bebben ifråga!

När är ni beräknade?

2010-01-15 @ 22:56:57
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Fine

åh.... det där med att vara het. Så många gånger har jag tänkt att "om jag ser ut något som johanna gör nu sen när jag blir gravid så kommer jag vara så glad!" För du är så snygg! Jag kommer nog likna ett rovdjursmonster från ett gammalt träsk! :D



Men jag förstår att de där sakerna känns påtagligt långt borta nu, speciellt kanske när det är så kort tid kvar?



Hoppas du har fått ha en underbar fredag iaf, med dina två killar.



KRAMAR OM!

2010-01-15 @ 23:19:38
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0