BB väskan är nu inte tom...

Jag kände mig så duktig i förmiddags....rensat i våra garderober i källaren bland alla jackor och uteprylar. Blev så fint. Fattas bara hängare så att allt i Pks garderob kommer in med. Lite då och lite då så blir det sakta men säkert fint. Lite var dag så känns det skönt på kvällen när man gjort någon nytta. Fick bära in ved samtidigt som jag gjorde plättar till barnen med ikväll, då var magen stenhård läääänge. Men nu är det eldat för dagen med. Hoppas mannen gillar! På väg hem från HLM och Nana så hade jag en förvärk som gjorde rikigt ont...Hur ska detta sluta?


Nej, jag trodde att jag skulle börja packa den för längesedan, men inte gjort.
Nu finns där lite i den iallafall....

AA-batterier till den lilla kompaktkameran
Innetofflor
Amningskupor
1 par nya panties

Sen en massa hygienartiklar som jag shoppade på mig nu i veckan:
Topz
Hårsnoddar
Klämmor
Mascara ( ja jag vet...ha ha ha, men mascaran är livsviktig om man vill känna sig LITE fin)
Borste
Parfym
Läppbalsam
Spegel
Rougeborste+liten borste
Deo
Bodylotion
Tandkärm och tandborste
Duschcreme LBD nya favoritdoften till ett superpris ;)
Shampoo Balsam
Rakhyvel
Bindor

Jag vill inte fattas något som när jag låg inne med Ted. Just hygienartiklar och egna kläder känns viktigt för mig.

Jag har även bestämt ett datum då jag tycker att bebis kan komma ut!
Den 15 februari tycker jag att bebis kan glänsa med sin närvaro! Snabbt och lätt ska det gå med tack! Inte för snabbt, måste hinna med också....

Lite toktankar från en pregnant lady....

 

Yes, i can still see my fossingar...Hoppade på vågen idag med, nu har jag i v 33 gått upp 11.5 kg.



TACK Fina Nana för att jag får låna din värmekudde! Guld värt!

Nu sitter jag och klockar mina sammandragningar ;)

Första hade jag för 42 minuter sedan, den varade i ca 30 sekunder...
Sen nu med 6 minuters mellanrum har jag haft som varat i 57 sekunder. Ganska så kul detta att klockan dom.
Efter varje sdr så rullar bebisen på sig....ha ha ha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade med mycket sammandragningar och magen var alltid stenhård.. Men ändå är Oscar född 6 dagar efter BF.. Men det är riktig jobbigt.. Hoppas bebis kommer den 15 februari:-) Tradit o vänta..

2010-01-21 @ 20:30:55
Postat av: Fine

Då håller vi tummarna för den 15e, perfekt efter valentin. Och på en måndag, bra start på veckan liksom ;)

2010-01-22 @ 10:57:46
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Tycker din blogg är himlans mysig :)

2010-01-24 @ 15:13:50
URL: http://francesbean.webblogg.se/
Postat av: Louise

Glöm inte eget MJUKT toapapper! :)

Har hört att det på förlossningen är hårt o strävt.. Hehe

2010-01-29 @ 07:39:23
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0