Stjärnklar himmel

Vad kan vara finare än det, jo underbara barn. FÖR ATT INTE TALA OM UNDERBARA VÄNNER!!!
I have the best!!!

GRATTIS ÄLSKADE DORIS SOM fyller 1 år idag. Grattis grattis sötnosen, har haft äran att spendera denna dagen med födelsegrisen och fina flickor. Emily, Doris, Erica, Sanna & Emily samt min lille Ted ju <3
Vi joinade på Andys lekland i förmiddags. Barnen gav Doris presenter och sen busades det massa. Kaffesugan mammor och den latte på det var kanon. Till det underbara ostfrallor, Ted smaskade på favoriten Slush och Varma Chips. Sen var det bus i fyra timmar! Hoppa studsmatta, skjuta bollar, åka rutschkana ( jag vet inte huuuuur många gånger Ted sprang upp och åkte). Millia & Dotti var så förtrollade av alla bollar!
Mammorna tyckte det var mys att ligga bland bollarna med barnen. Tänk vad underbart att jag har ER!
Lunch på Andys och massa fotande. Första gången Emilia var på Andys samt Doris och den är dte ju Doris dag idag!!! Hurra!!! Mätta och trötta körde vi hem och Sanna följde med oss hem. Spelade tv spel, vilket jag tyckte att dom kunde få göra nu efter att ha busat hela dagen..
- Jag vill ha mitt kalas på Andys mamma!!! Ska vi säga så??
Ha ha ha, ja det kanske vi ska ha??!!
Laga mat och lägga över alla 100 bilder! Underbara bilder på barnen!
Maken kommer hem, vi äter och sen kör jag hem Sannis. Kommer hem och Svärfar bär in ved till mig, för att jag ska slippa det. Tack fina du! Nu ska Ted snart få ett bad, även mamma J. Trötta båda två men har haft det sååå mysigt idag! Tack tack för idag! MÅSTE VI GÖRA OM SNART!!!
 
   

    



   



V 33+6 idag, så det var IDAG Ted kom när jag var gravid med honom. Inte förra veckan, utan idag. Inte lätt att hålla reda på dessa dagarna. Men idag blir det ingen bebbe, ha ha. SDR som vanligt och börjar få ont i min hals. Måtte man inte bli sjuk nu, inte varit sjuk på länge någon av oss här hemma....
Peppar peppar...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

ljuvliga bilder ! Är lite nyfiken, när du fick Ted, började värkarna bara sådär då, eller hur gick det till. Hur var det att föda så pass mycke för tidigt ?? Kram

2010-02-02 @ 19:49:55
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Fine

jag vill också ha kalas på andys!! haha det ser jätteroligt ut, vilken fin födelsedag Doris hade.



Jättefina bilder som vanligt, och din tröja, I love it! :)

2010-02-03 @ 08:57:18
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

jag skulle aldrig tillåta Tobias att gå en match, men som träningsform verkar det grymt effektivt, och som självförsvarsform tror jag säkert det bidrar till en bättre kroppskännedom och självkänsla.



Är matchen uppe i Stockholm så måste vi passa på att ses! :)



Jag vinkar tillbaka till knorren därinne, hoppas han hon den det, finaste johannabebisen har det varm och mysigt.

2010-02-03 @ 10:51:59
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0