snart är vi där

jaha, ingen bebis... utan bara utmattad Fru K. Helt slut efter denna helgen och idag hade jag velat sova hela dagen vilket maken gör..

Vi slapp kräksjuka för maken så det blev 75 års kalas igårkväll med buller och bång. Tror inte att jag varit uppe så sent på länge. I morse ringde Ted och ville ha frukost. Maken ville inte med och mådde inte bra, mådde illa så han fick stanna hemma och vila. Jag begav mig till ICA och handlade en brakfrukost för att sen komma till ett underbart dukat bord! MMMM, och det bästa av allt. En liten kille som saknat sin mamma såååå mycket så han satt och stirrade på mig sådär lustigt under hela frukosten! Ha ha ha...

Städning av festlokalen har vi också hälpt till med och sen har vi landat här hemma. Tvättat och gjort så mycket jag orkat, men idag har jag ingen ork what so ever. Maken sover och sover, men inga spyor än....

Vi kommer få en Mars bebis, jag som var bombsäker på en februaribebis....Ha ha ha. Haft ont idag med som alla andra dagar nu senaste veckan men inget som händer...Wait for it. Jag har kanske fel om annat med...ha ha...



Snart snart snart.....snart!!! Skålar vi på Förlossningen!!

Kommentarer
Postat av: Fine

en fisk blir det då! Jag har namnsdag den 19e (josefina förvisso menmen) så då tycker jag ni kan få en TJEJ! Det va min beställning det ;) hihi.



Stor kram, jag är så förväntansfull nu :D

2010-03-01 @ 00:21:11
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0