Land of confusion

1 månad till BF idag!!!! 1 MÅNAD!!!!!!


Idag har jag varit pigg eftersom jag fått sova inatt! Bara vaken sedan 5:30 idag!
Lilleman och jag mös till 7:30, sen var det dags att gå upp. Han till dagis och jag till stan för att fixa med lite överraskning till Ted. Lullade och lallade på Maxi i en timme. Har plockat lite smått och gott till en "STOREBROR" bag. Som det ser ut nu så blir det en massa paket och allt i en stor låda.
Idag handlade jag till vår kille som snart blir storebror. Eftersom bebisen kommer få en massa känns det inte mer än rätt att Ted med får något i symboliskt syfte.

DVD film Ubbe & Tess (ett program han älskar på tv nu)
En Bionicle
Pärlor och pärlplattor (han pysslar alltid när jag hämtar honom på dagis)
Hubbabubba tuggumi Chips Lördagsgodispåse Choklad

Vet inte om något mer ska i bagen, vi får se....Allt ska slås in och papper har jag med införskaffat idag!
Sen var det möte på AF med Björn och det var positivt, om man nu kan kalla det positivt att gå dit men Björn är trevlig och önskade nu lycka till.....Inför vad som komma skall ;)
Sen gick jag och solade, mmmmm...efter det kaffedejt med Nana & Rami.

    


En Latte M samt en snaskig morotskaka ;) Gjorde susen i magen!! Till det en Marianne kola!
En sväng på stan och kollade in kläder, älskar våren och kläderna till våren!!!
Gick och drog i bebiskläder...Sen hemåt och hämtade Ted & Trille. Kaffe med Heléne ;) Vi tittade på bilder och pratade om året som gått. Jisses så man förändras och jisses som barnen växer!!





Under stadsbesöket stack det till flera gånger "nertill". Sdr har jag haft massvis idag, men inte suttit stilla mycket heller. Fullt ös hela dagen. Härligt när man har energi, just nu är jag slut i ryggen och hela kroppen. Men just ryggen är jag trött i. Maten står på spisen och maken kommer snart hem. Kvällen bjuds på besök och sen får vi se vad som händer. Ted har ju sportlov nu ju!!!

Ja, min kropp känns som "LAND OF CONFUSION" ena stunden mår man GREAT nästa så vill man bara kräka på allt. Just nu mår jag TOPPEN!!!

Kommentarer
Postat av: fine

hihi land of cunfision ;) Vilken söt bild där du har glaset på magen!



Tror aldrig jag har haft ett trevligt möte med AF, det måste verkligen höra till sällsyntheterna!



Har blivit så inspirerad av bebissaker nu när det är så nära för dig, var tvungen att dela med mig i bloggen min ;)

2010-02-18 @ 17:27:27
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0