Kramper och värkar

Natten till måndagen var hemsk. Jag sov inte många minuter. Hade så ont och hur jag än lade mig så kändes INGET bra. Allt var bara fel och jag var så varm, kliade på magen och bebisen skulle inte sova alls. Fast jag inte ville något hellre än att få sova.
    
Renbäddad säng igårkväll, nu måste jag få sova gott!!!
Inatt har jag fått sova lite mer, "bara" vaken sedan 04:30...samt lite på förnatten. Så denna förmiddagen blev lugnare än gårdagens. Igår var det full rulle hela dagen från morgon till kväll och massa finisar på besök. Gissa om jag var sjukt trött sen. Orkade INGET. Idag har jag bara gjort vad jag känt för.
När jag väl lämnat av min lille kille på dagis, så väl hemma kröp jag ner under täcket igen och somnade...
Det var så skönt att få sova i två timmar, inte ensam dock. Två håriga vänner hade jag hos mig, en i sin egna säng och en i vår säng.
Jag har ändå hunnit med att vika in tvätt, tömma diskmaskin och ta ner mer som ska tvättas. Idag ska Teds säng renbäddas och spjälsängen ska bäddas. Det snöar ute och vi får besök här hemma sen. Höll på att trilla baklänges i trappan till ovanvåningen, hade bara halva foten på trappsteget. Måste sett ut som i en film när man viftar med armarna för att INTE trilla baklänges. Balansen och smidigheten är inte densamma. Har börjat få riktiga kramper i ben och vader med. Argh...ha ha...
Så skönt att med gott samvete klena på mascara i lugn och ro....
För utan den hade jag sett ut som sju svåra år ;)


NU SKA MAMA J hämta sin lille kille på dagis och invänta kaffegäster ;) Energi välkommen tillbaka!


Kommentarer
Postat av: fine

åh johanna, kan du tänka dig, nu har jag scones i ugnen! Inspirerad av dig och ditt fina bakande.

Hoppas energi nivån blir högre av gästernas sällskap. KRAMAR

2010-02-16 @ 15:44:35
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: äwiiis - gravid 21 åring i v. 32

Vilken vecka är du i ?

Mmm hoppas nån person har svar på det :D Vore kul å visa filmen.

2010-02-16 @ 21:12:55
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0