Due Date

Babies delivered, relative to due date

20 dagar kvar till BF! Kan inte själv fatta det. Jag blev ju nyss gravid!
Sitter här med min OBOY och egenbakta franskbrödbullar med marmelad på. Ja, ni läste rätt....marmelad?! ÄNNU MER NÅGOT SOM JAG ALDRIG ANVÄNDER ANNARS...
I vilket fall som helst har jag sovit gott inatt. Nu har man kommit till det stadiet när man inväntar att det ska sätta igång. Samtidigt som alla tycker olika. Vissa säger...
- Ah, du är ju inte beräknad förrän den 17 mars!
Andra säger..
- Åh, nu måste du vara beredd!
Så jag gör på mitt eget sätt, SKITER I VAD ALLA SÄGER. Ha ha ha....det mesta är klart. Men lite kvar somska göras, fast som sagt inget livsnödvändigt. Bebisen kommer även om lister fattas eller saker ska inhandlas. Bebis kommer ut när den vill och det finns inga planer som ska stoppa det!
Nu ska jag sörpla vidare på min OBOY!! MUMS! Invänta BM BESÖK IDAG, ska bli spännande att se hur det står till med Liten i magen!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

här är det C som tror att bebisen ska komma tidigt, typ vilken dag som helst... jag inbillar mig att det är en hel evighet kvar ?!

2010-02-24 @ 14:21:35
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0