Dagen går så fort

Somnade sent sent igårkväll igen, eller natt får jag väll säga. Fick stå i duschen i hett vatten för jag fick så ont. Men det gick över ;) Puh...
Idag har dagen bestått av bakning av Kanelbullar och städning! Sen var det FAMILYTIME.

Vi åkte in ett glatt gäng på BIO och tittade på Prinsessan & Grodan, sen kaffe hos Diana och Magnus. Efter det bagav sig Familjen Kullberg till Wokhouse och där träffade jag fina vänner som man inte sett på år.
Ted sade såhär när vi berättade att vi skulle äta på restaurangen...
- Oh...KAOS!!
Ha ha, ja han tyckte inte att det var så kul alls, han ville hellre leka med Colin ju.
Kul att träffa Familjen Silver Bengtsson och snacka lite. SNART IGEN!
Mätta och trötta, hem och Ted somnar som en stock i bilen. Nu har vi tittat på Melodifestivalen och skulle vilja haft en bra film att se nu...går inget bra alls. Vi får väll fisa vidare i soffan jag och maken ;)
Ja, magen är ÖM nu efter all mat! Oj oj oj, ska genast besöka den redan välbesökta TOAN!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det var verkligen en GLAD överraskning när ni kom ner för trappan! Måste snart träffas! Längtar tills nästa vecka! Så mycket att prata om ju!<3 Puss och kram!

2010-02-08 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0