Why so early

Ja, det kan man fråga sig?! Åh Lilleman vaknade idag vid 05:15, ville inte somna om med endast napp och vi insåg snabbt varför. BAJJAT och ville ha välling. Han är ett bajsmonster på morgonen. Ted vaknade han med men han lyckades somna om och det gjorde han minsann rätt i. Vakna med The voice har nu äntligen börjat och jag känner doften av bajj för tredje gången idag redan. Åh detta lilla bajjemonster. Det är härligt att se hur kallt det är ute, man purrar ner under filt eller intill sin kudde och bara myser av att få vara inne. Snart tickar klockan över på 7 och dagen har nu börjat. Idag är min kalender helt tom, vet dock att en viss donna kommer hem idag och jag hoppas på att få höra av henne idag. Annars står det bara ett pass i min kalender idag. Det behövs. Träningen är lite isig just nu, varför vet jag inte och på tal om det ska jag nog stå och göra lite funktionell styrka när Lias somnat. Känner kroppen kallar! Mår så kasst av att inte få göra av med mer energi i form av träning. Vet inte om det är vädret som gör att man stannar inne och inte kör intervall sent på kvällen ?

 Hoppas att ER morgon blir underbar med mycket kärlek.




Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Haha, allt innan Vakna med the voice & Barnkanalerna börjat är för tiiidiiiigt :)

Kram

MammaMorran- funderar på livet & barn med ADHD/Autism

2010-12-02 @ 11:19:11
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaaa, tänk, jag storstädade och hittade en låda jag inte packat upp. I den hittade jag flera skivor med foton som jag trodde var förlorade. Och gissa? Där var massor med bilder från när du o jag brukade busa!=)

Hoppas att ni får en underbar dag!

P o K <3

2010-12-02 @ 11:45:17
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0