Vid spisen

låter finare än vid micron ;)

Vilken hejdundrande dag. Det enda som fattades var passet som ställdes in ikväll pga alla latmaskar,
förlåt men så tyckte jag då. Rami har varit här hela dagen och lekt med Ted. Fina Erica min, Sanna och Milia kom med. Massa bus och hyss. Pannkakor till alla och ännu mer bus.

Lias har ätit pannkakor för första gången och han var tyst som en mus och smaskade högt!!

Liten Lias som sov för lite i eftermiddags och var ledsen sen. Vi bestämde oss för att hämta Maken på jobbet. Hamnade bakom saltabilen och det tog tiiiid. Väl maken i bilen så körde vi och fredagshandlade. Vi har gjort supergoda köttbullar här hemma, köpteköttbullar är big no no på julbordet. Har även gjort en sats med vår egna julkola, men den blev för lös och dom två stora pojkarna är nere i affären och skaffar mer grädde som är en av ingredienserna. Kommer inte ge ut receptet, sorry. Dom är sjukt goda, och jag har lovat julkola imorgon så jag ska göra en sats till och denna gången ska den få vara inne längre. Lias sover sedan 19:35, jag sörplar kaffe och inväntar pojkarna.
Tänker på Teddy som ligger och föder barn nu! Önskar henne och maken lycka till. Snart är hon här!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0