Suddigt, klart.

har haft en riktig innefisardag! Förutom hämtning av gipsskivor till badrummet har vi bara varit inne och myst. En garderob har rensats, och kaffe har druckits. Dammsugaren är rastad och barnen har vi myst massa med. Nu är vi alla klara för kalas, förutom Liten som sover gott i sin säng. Det hade varit skönt med en powernap nu, speciellt när mörkret kommer smygandes. Jag har på mig en för stor men ack så skön tröja jag hittade i min garderob idag. Känner för mys idag, och inte mycket annat faktiskt. Ett parti kort hade varit kul! Har man gått i mjukbyxor, och t-shirt hela dagen... fortfarande känner för det får det bli ett snyggare alternativ, för Svärmor fyller ju år och ska bjuda på massa smaskigt som vanligt.
Vi kommer antagligen komma hem mätta och trötta sen....

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0