Release me

Release my body. Åh vad ont det gör. Men tack för hjälpen Nana, vad det underlättade. Lias sover än och jag samlar krafter att lyfta honom ur spjälis. Tänkte först ha lite morgonmys sen ska vi ut och gå i snön. Oj vad snö vi får, det dalar ner vita vackra flingor. Underbart vackert! Jag sitter med mitt kaffe som maken så snällt laddat till mig. Det är det lilla som gör det.

Känner att jag vill ut och fota i detta vackra landskap vi har nu! Helt otroligt så fint. Nu har vi ju äntligen snö i December, fantastiskt!
 

Kommentarer
Postat av: Erica

svar: livet är bra orättvist...jag önskar man kunde göra något för att få bort smärtan dem nu måste leva med varje dag.

2010-12-07 @ 09:43:56
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

ja visst var dom läckra! Synd bara att dom inte var så stora.. :/

2010-12-07 @ 09:49:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0