If I Were a Boy

Mörkret har nu strax lagt sig, och jag tar en paus. Jag ska inte klaga.... Har varit inne på Mellandagsrean, blev inte mycket rea fynd. Men fynd utan rea. Välbehövda svarta jeans... Min Lillebror tog sitt körtkort idag och jag fixade lite bensincheckar till honom, jag är så stolt över honom. Tänk att för två dagar sedan fyllde han 18. Kan inte fatta hur snabbt tiden den går?!
Jag inväntar Pappa och Katja som kommer på kaffe om en stund.

Detta med mörkret är så mysigt, tända ljus och elda massa så det blir så supervamt i huset. Krypa in under en filt. Det blir nog kvällens planer. B kommer hit och vi ska laga lite mat, sen tänkte jag mysa ner med Ted, och se en film när den lille busen somnat. Gottis till Ted men efter tre veckors liv i synd är det nu slut på det för min del igen...

Nu spelar vi musik på högsta volym, just nu Shakiras Waka Waka såklart!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0