Fine

Idag har jag haft FINT(E) besök från Huvudstaden, Fine har varit här på the och massa prat. Önskar att vi bodde närmare varandra. Så härligt att se henne och krama om denna underbart varma kärleksfulla kvinna. Jag önskar så att vi inte bodde alla mil som vi gör ifrån varandra. Vi pratade stundande studier, åh Jossan ska bli PT och gå på en fantastisk skola. Önskar jag kunde åka upp och gå den med dig, framtiden framtiden sötnos! Du får coacha mig sen vacker!?
Förutom Friskvård har vi mycket gemensamt. Växt upp sedan barnsben och J är en barndomsvän, sådana har jag inte kvar många. Vi var som ler och långhalm i skolan på låg och mellanstadiet. Sen försvann hon och jag undrade alltid vart hon blev av. VIPS så hittar hon min blogg och sedan dess är hon en stor del av mitt liv trots att vi träffas så sällan. Men vi träffas iallafall mer nu än förr....
Nu till mina två små barn som vill spela TV spel med mammsen!

 


Kommentarer
Postat av: fine

underbar du är! Blir alldeles varm i hjärtat av att läsa dina ord <3

Nu är jag uppe i Stockholm igen, ordnar inför nyår och står i.



Önskar jag kunde ta mopsen och sambon och flytta er nu på en gång! Skulle vara underbart att bo närmre dig...

STOR kram!!

2010-12-29 @ 23:30:42
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0