Dra mamma i benen

det är tack vare min Ted som jag kan sitta här och önska alla en godmorgon, eller numera förmiddag.
Vi har haft fullt ös hela morgonen och kommer nu på att jag glömt ringa till dagis, Ted ska ju vara ledig idag. I all hast är det glömt. Allt är nu packat, alla klara och vi har en trött lillebror här hemma som jag hoppas somnar i bilen. Vi ska till Nana och Rami och titta på deras nya fina kök. Ska bli så spännande! Lite julkort ska lämnas, jag tar alltid lite och lite.
Nu hör mamma att barnen ropar! Tjohej! Vad mycket kul vi har inplanerat idag! Besöka vänner och baka!

 

Vad skulle jag göra utan dig Älskade ungen min! Ted är min lilla klippa!

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN

Vilken kul dag ni verkar ha på gång! =) Hoppas allt har varit riktigt toppenbra och att Nana och Ramis nya kök var riktigt fint!

2010-12-15 @ 19:58:30
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

SV: Vad bra att brevet kom fram! =) Och ingen orsak!! =)

2010-12-15 @ 20:30:15
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0