Det kommer någon där

jag vet nog vem det är....

Glad Lucia! Idag har min dag gått i jag vet inte hur många knyck. Jag vet knappt om jag hunnit andas, men eftersom jag fortfarande gör det så. Jag är helt slut, men nöjd eftersom Ted gick LUCIA tåg på dagis nu ikväll. Vid femsnåret tågade världens finaste Lucia tåg ut i kylan. Åh jag smälter av stolthet. Mäkta stolt. Ted läste sin vers som han lärt sig så bra:

- Och julens lilla tomte, med gran och julejul. Vi önskar fröjd åt alla i varje hem och hus!

Lussetåg, kyla och sen hem och efter många om och men en middag. Fina Tina min har varit här, Erica och barnen. Björne och i skrivande stund står dom i köket och jag vet inte vad dom gör men det låter kul.
Lias är vaken än, och även den lille knodden min.
Mamma skulle kunna somna sittandes, men dagen har
mer att ge...

Jag älskar Lucia och allt vad dagen innebär!

FICK ROLIG POST IDAG MED!
Ska berätta om det imorgon och visa våra vackra julkort för 2010!



 

Förra årets utelucia. Måste ju visa bilder sen på årets sötaste tomte i Luciatåget!



Vill man åka pulka så ska man åka pulka, jag och Ted 07!

 Kom att tänka på Nobelmiddagen 08. Härlig kväll. Du är så vacker!

Kommentarer
Postat av: fine

vilken härlig dag!



gillar "pulka" bilder från 07, tänk att vi har så mkt snö nu!

2010-12-13 @ 22:32:54
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0