Årets första

julbord är avklarat, njuta och insupa stämningen.
Helgen har gått i rasande fart och när man har kul så går tiden fort.
Boysen var på läger hela dagen och väl hemma fick jag äntligen gå och duscha tack vare underbara Svägerskan Katarina som tittade till barnen. Det var skönt efter en arbetande dag, kroppen behövde det. Årets första julmat var superb, det enda som fattades var julskinkan. Kul hade vi men var alla trötta efter en dag med fullt ös.
Söndagen och 2:advent spenderades med en härlig frukost och sovmorgon, sen bar det av till IKEA i snöyran för att byta vår badrums inredning. Tack och lov att det blågula huset är så tillmötesgående och även om det gått tre månader så fick vi byta ändå. Nu kan jag luta mig tillbaka och vara nöjd med inredningen. Jag får min underbara förvaring till både handdukar och smink. Lovely! Lite smått och gått följer alltid med hem och tiden den gick så fort. Skulle varit på möte på kvällen men pga snön och vårt besök på IKEA så fick det utebli. Vi var ju tvugna att byta det då tid fanns. Kvällen spenderades med Mina pojkar och B Nu efter en väldigt tidig morgon är Ted på dagis och Lias sover. Jag hann med att skotta lite då Lias sov en stund i bilen, men nu gott i sängen sin. Jag ska krypa ner i soffan och låta tvätten vänta en liten stund till...den försvinner ju inte precis.

Kommentarer
Postat av: fine

söt på bilden - jajemen!! :D Vart åt ni julbord?



Låter som en fin helg, nu är det inte långt kvar till juuuul! :)

2010-12-06 @ 09:21:22
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Ja visst är den snygg! Kappahl- 149 riksdaler! ;-)

2010-12-06 @ 10:46:12
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0