XX XY xy xy

Tiden tickar på och Lias har hunnit med mycket dom senaste dagarna!

Har nu börjat prova Storebrors gåstol, he love it! Ted kör sin lillebror i den och Lias han flinar så stort man kan flina! Ted sjunger och kör så det ryker i knutarna här hemma!

Lias har provat MANGO och det tycker han om som lite mellis! Han har även ätit gröt tre gånger. En av gångerna, igårkväll matade kusinerna Julia och Linnéa Lias och det var kvällsmålet, han somnade sen utan ersättning!

Han pratar och sjunger! Han älskar klassisk musik, spelas vid blöjbyte. Jag hittade en klassisk skiva från Teds babyår och den spelad nu var gång blöjan bytas.

Han provade ävern smörgåsrån idag och till det lite vatten, men det var inte så poppis...han ville hellre ha "HONG HONG" (ersättning)..

Han skiner som solen så fort han ser sin bror!!!!!!!
Älskar ljud och färger!


Patrik har nu skickrat balkar klart, allt är reglat och riktat. Plasten är uppe och även isolering som han jobbat med ikväll. Nu börjar det ta liiiite mer fart och det hurrar vi för. Gissa om vi ska bada i höst!!!!!

Ted han flyger och far! Idag har han varit med sin Morfar och Katja på rally och sen på Biltema! Han var så nöjd när han kom hem, jag var på promenad men kom hem, och hann få en puss. Även Lillebror..Sen åkte han till Farmor, Farfar och buskusinerna och ska sova där inatt, en upptagen 5 åring. Cyklar mer och mer och vi hoppas snart att han kan plocka av stödhjulen...
Han har börjat mer och mer att släppa att somna med oss i rummet. Övning ger färdighet...det kommer då han är redo. Han pratar visare och visare för var dag som går, undrar över saker och mest av allt tror jag att han avgudar sin bror väldigt mycket. Idag senast sade han...
- SÅHÄR MYCKET TYCKER JAG OM LIAS!!!
Han visade med sina armar hur mycket! Bedårande!

Jag....har fastnat i mina böcker då tillfälle finnes, och i serien "Vampire Diaries"....
Promenerat mycket eftersom att Tid finnes till det. Trotsade det sunkiga vädret idag och kom hem svettig men nöjd. Jag tvättar och städar om vart annat i vanlig ordning, inget nytt för mig. Bäddar sängen som en tok då det är så inbjudande att hoppa i säng sen, renbäddat till ikväll. Ljuvligt! Hunnit med en dag på stranden, men det var inte mycket man hann sola...ha ha...
Varit nere i Lund och träffat en Klinisk gentekniker...Vi fick lite svar och nu ska vi få ännu mer svar på våra frågor. Samtidigt som det är spännande så gör det ont i hjärtat. Vill prata med berörda först innan något dras upp här i bloggen. Hårt och tufft, men.....vi kommer få svar!!!!
Nu ska jag njuta av att maken är klar i badrummet för idag och vi ska natta Liten och se en häftig rulle...



Kyl och VI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0