Oväder

har det varit ute hela långa dagen. Ändå vågade sig Sanna och superförkylda Ted ut! Jag har även varit på teater idag. Jag och Lias fick en visning av "Vilse i skogen". I huvudrollerna Sanna och Ted. Jisses som jag skrattade!
Ted har äntligen fått leka med fina Sanna en dag, dom är så gulliga tillsammans. Farfar bjöd på pizza ikväll och barnen var lyriska. Trots Teds förkylning. Lias har fått vaccination nummer två idag, och ingen feber. Lite trött och småvarm... Det fick han majskrokar för! Han älskade dom!!! Blev majs och potatis till lunch pch senefter att han svot lite kvällsgröt. Han har nu bytt ut ett mål ersättning mot lite gröt! Nu har lille killen somnat för natten. Jag har bläddrat i IKEA katalogen och hittade en del som ögat fastnade för. Gör man alltid! En bäddset som var ljuvligt, och metervara. En tripp dit snart Björne?
Maken har isolerat klart! Det gamla fönstret är borta och imorgon ska det nya på plats. Nu händer det saker så det syns, vilket en hialös mamma uppskattar!
Nu till mys med barnen och kanske några sidor lästa i boken min....



Hänga och se mycket! Här i storebrors gåstol. FAST just nu är det "dingla med benen"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0