En natt på soffan

Natten var helt okej, med tanke på Lias snoriga näsa. Men vid 4 tiden blev det soffan för mig. Nu ville jag sova i lugn och ro. Jag har fått städa här idag, utan Liten på magen och det känns skönt att ha det gjort. Tvättmaskinen går och nu ska jag läsa något kapitel i min bok. Maken ska sätta två brädor i badrummet....Ted inväntar kusinen som ska komma och leka....



Jag funderar på detta med fotograf. Ska jag boka en tid till en fotograf med studio? En fotograf som tar liknande bilder som togs på Ted vid 6 månaders ålder. Ser själv att med rätt bakgrund och ljus så ser det bättre ut hos en fotograf. Känns lite fel att inte göra samma med Lias. Blev även en fin familjebild...Jag funderar och vill göra det, men VEM? Någon som har tips på en bra fotograf? Vill även ha bilderna på CD efteråt, ingen framkallning av fotografen eller något album. Det vill jag göra själv och jag vet att det är dyrare att få alla bilder på CD. Man måste då "köpa" bilderna. If you know what i mean?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta dig tid att kolla denna blogg.....hon är i Skåne i mellan åt....man blir glad av hennes bilder!



http://emelieohlsson.se/index.php

http://emelieohlsson.blogg.se/

2010-08-30 @ 00:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0