Då var Ted



5 månader








Underbara UNGE!

Lias nanar sedan snart två timmar tillbaka...Jag har hunnit med allt jag ska och lite till. Har en systemkamera att tömma dock...Fotat vår minste pojke, så fina bilder. Vi var på väg till badhuset idag, men fick köra hem igen då tiderna på hemsidan inte stämde med verkligheten. SUCK. Sura blev både jag och Ted. Regnet öser ner till och från. Tacopaj blev det idag och nu sitter jag med kaffet i näven i vanlig ordning. Patrik har isolerat ytterväggarna, en och en halv innervägg kvar. Får se om han tar sig ett ryck till, innan mörkret lägger sig.

BVC besöket var spännande! Lias har gått upp 1 kilo på en månad!
Han vägde idag 6980 gr och var 65.5 cm lång! Ted vägde ett kilo MER i samma ålder...ha ha. Matglada pojkar!

Åter till mina foton, lite nostalgitripp....tillbaka till 2005...
När Ted var 5 månader flyttade vi till från vår 2 rok till 3 rok...det var även då vi fick veta att han har vattenskalle. Tills nu var allt lugn sedan gick stormen lös i mitt mammahjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0