Var tog vecka 13 vägen?



Liten liten i vecka 13. Åh!
Kan inte fatta att imorgon går jag in i vecka 14 (13+0)
WOW! Vecka 13 har varit ganska så hyffsad för mig.
Ett sug av oboy (törstig i stor drag med)
Yr
Lite sentimental
Matsugen
Börjat fundera mer på förlossning och annat som man har framför mig, det blir verkligare och verkligare.

Igår satt jag och fyllde i lite i böckerna jag har...


Har en likadan till Ted..Kul att läsa i den nu!


Denna har jag inte till Ted. Bara bebbe nummer två som har denna, och som mamma fyller i som en tok.


Dagen idag har varit lugn, inte sovit mycket dom sista nätterna. Något jag har haft sedan i fredags är en feberkänsla som kommer på kvällen. Jag trodde att jag skulle bli sjuk, men blev aldrig det. Denna varma känslan kommer på kvällen och värst när jag ska sova. Jag blir röd i hela ansiktet..ha ha. Fick sova med öppet fönster på soffan inatt..Kände mig het som nystekt bacon. Låter mindre trevligt..
Idag har varit en dag med mammorna Ems och Erica, samt två små flickor och Ted. Inte orkat göra något annat någon av oss idag..Tss. Nu har jag städat här hemma och mannen ska ner och köpa kött till våra potatisbollar. Hoppas att han köper något gott att dricka med ;)
Blir en lugn hemmakväll. Två kvällar i rad ska det tränas sen ju..Ikväll blir det bara vi tre.
Men var tog vecka 13 vägen?

Har fått massvis med fina namnförslag av Ems med! Tyckte om många av dom, roligt för ett av dom har vi redan pratat om. Även ett släktnamn är det Ems!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0