O BOY

Är jag inget fan av. Har inte druckit det på flera år, nej jag skojjar inte. Förutom varm då på vintern....men nu så. Jag är så sugen på det när jag vaknar....skulle kunna dricka flera glas nu med. Men nyttigt är det då rakt inte..så jag avstår ikväll. Men gud så gott det blev helt plötsligt. Kan inte fatta det?
Är det "pica" jag har? Visst kan man bli sugen på saker, men saker som jag brukar tycka om...men inte OBOY?

Dagen har varit innehållsrik. Mammaträff idag @ my place. Jag hade bakat Ethels Sockerkaka. Mumma!
Sen blev det spinning/pump och efter det Tupperware party hos Ems. Så mysigt, jag och min fina Erica körde dit. Can always count on you görl!!!! It´s you and me! Så mycket fint och Ems hade tänt ljus och bjöd på kex, ost, physalis och vindruvor smat diverse gott gott. The och ost! MMMM. Mys med Mamma Anna och härliga brudar! Kommer hem coh städar undan efter dagen, gick nog fortfarande på mina Endorfiner sedan träningen. But i love it! Torsdagar är nu min favoritdag med Spinning/Pump. LOVE LOVE, ska träna så länge jag orkar!!
Tänt ljus och nu ska jag mysa med maken min. Mmmm....De e Nice.

Kan fortfarande inte smälta...OBOY SOM JAG HATAR...VA? Hur kan detta vara? Vattnas i munnen på mig när jag tänker på denna just nu underbara dryck. Hm...

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: emily

JAG ÄLSKAR ER!!

Jag drack hur mycket varm choklad sm helst när jag väntade doris. var sugen på det hela tiden!! hm....kanske inte blir en till liten gosse...nu satte du gallros i skallen på mig! puss

2009-09-04 @ 06:55:00
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: Amandha

Klart det inte blir en till grabb både jag och Izzy har ju bestämt det ska bli en tösabit som ska ha klänningar. =D Jag åt delicatos damsugar kakor i massor när jag väntade Alizia och jag hatar marsipan i vanliga fall haha man äter mycket konstigt när man är gravid =D

2009-09-04 @ 08:55:36
URL: http://www.amdadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0