Inleder

Strax den sista jobbehelgen innan jag blir fritidsforskare. Jag som aldrig i mitt liv varit jobbsökande tycker detta ska bli tråkigt. Har alltid haft ett jobb att gå till, men verkligheten närmar sig för fler än man tror.

Idag har vi varit i Markaryd och handlat, jag, mina pojkar och lille Svärfar min. Sen ville Ted följa med Farfar hem så vi har haft det mysigt med Lasange och cider. Mysa måste man passa på att göra när man är barnlediga, även om det bara är i 1 ½ timme så tar man vara på det. Tänk vad mysigt det kan vara att äta bara vi 2. Sen går det nån timme och sen saknar man den lille busen.

Började dagen med ett stort glas OBOY.

Patrik var uppe först, sen jag...

- Ska du ha Oboys till frukost eller?? Ha ha ha..

- Ja....(fniss)

Vad lustigt...Hmmm. Kan inte släppa det rikigt? Vad är alla ni andra sugna på som väntar barn eller som har väntat barn? Snart börjar jag väll tugga på murbruk..Lika stor chans det som att jag ska dricka denna onyttiga OBOYEN. Ha ha ha..Well well..Magen känns så svullen idag. En sådan mage hade jag inte när jag väntade Ted i vecka 13. No no. Ändå är jag smalare nu än innan...lustigt. Jag får väll ta mitt OBOY paket och dra till en kvälls jobb. Mannen min kör mig säkert...tss.

VAD JAG ÄSLKAR DIG KULLIS!!


V 18 MED Ted i magen..


Kommentarer
Postat av: fine

min mamma var helt tokig i kallops (redig skånsk sådan) när hon väntade mig. Till denna dag kan pappa inte äta det, det blev nog för mycket för honom då för snart 24 år sedan :)



Hur känner du dig i humöret?



PUSS

2009-09-04 @ 14:54:13
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Jessica R

Skoj me gravida hunger nojjor... Ja åt bananer o drack vanlig visp:) Banan e inget ja äter i vanliga fall...

2009-09-04 @ 15:44:00
Postat av: Jessica R

Vanilj visp skulle de ju stå...

2009-09-04 @ 15:45:07
Postat av: Helena o Leon

När jag vänta Leon blev jag super sugen på leverpastej,vilket jag tycker är grymt äckligt... Men då var det super gott, äter det ibland nu efteråt men inte alls som då.. Nu är varmchoklad med spraygrädde super gott, varit sen dag ett.. Äter massa spaghetti hela tiden, kan koka o bara äta sådär... Inte klokt vad man äter konstigt... Tror det är så att kroppen behöver extra av det man är sugen på... Du behöver kanske ha i dig socker o kallcium... Jag behöver kolhydrater därför spaghetti... Kram

2009-09-04 @ 20:01:11
Postat av: fine

spännande med etta oboybegär! :D Känns det likadant som när du väntade Ted?



åh.. det är verkligen spännande med alla som är gravida just nu. Synd att man bor så långt bort från alla :S

2009-09-04 @ 22:26:42
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0