Vackraste var här

med vackraste STORMLYKTAN EVER!

Nu är den uppställd och tänd vill jag lova. Jag fullkomligt ÄLSKAR DEN!
Vilket vackert sken. Har nu massvis med beställningar här hemma som ska delas ut imorgon.
Sitter och tittar på Tinas Cookalong, blir sugen...så sugen på förrätten..
Råraka med löjrom och vispad creme fraíche. Samt rödlök!! Det hade jag kunnat göra mycket för nu. Så gott. Farmor har gjort det en gång till mig, rårakor då..fast med lingon. Tänk med löjrom och vispad creme fraíche, samt rödlök som är såååååå gott.
Åh vad sugen jag är på det nu..Bu huhuhu..
Har såklart inget hemma jag vill smaska på....endast juice.

Inatt drömde jag om förlossningen!!
Jag hade inte ont, men fick inte åka hem. Jag lullade runder på förlossningsavdelningen. Pratade med mammor som hade ont och var helt ensam. Helt ensam. Men fick inte lämna avdelningen. Varför fick jag inte veta i drömmen. Undrar vad den kan betyda?

JISSES VAD LILL BONKAR I MAGEN NU!!

Kommentarer
Postat av: emily

åh vad kul att du är nöjd med storlyktan. den är verkligen tokfin!!

Hörru, ensam....tror inte det va. INGET kan stoppa mig från att se dig föda barn. Hör du det, HA!!! I´ll be there, be sure lady.

2009-10-12 @ 22:48:11
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0