Målad på magen

Idag har vi haft familjemysdag,eller vi har gjort precis det vi ville göra. ;)
Åkte in till stan efter en slappeförmiddag. Strosade på stan och Ted fick välja vad han ville köpa för att han varit så duktig och flyttat till sin säng nu. Lite beröm med present måste man få ibland. Att man visar att man är stolt!
Blev lasersvärd och ansiktskritor och en indianfjäderhuvudbonad. Strosade lite till och hittade en födelsepresent och lite annat. En ny mössa till Ted och en skitcool tröja till Ted. Jag diggade den så mycket så jag ska minsann köpa en likadan jag med. Får visa bild sen när jag har min med ;) Älskar tröjan!! Barnstorlek kan ju vara stora...ha ha..
Sen hem till Farmor och farfar, firade Gudrun som fyllt år.
Ted blev indian!




Efter ett lyckat kalas blev det hem till Svärmor och Svärfar och hämtman. Sen blev jag målad på magen! Ted han ville måla till bebisen...Det är hjärtan!




Det känns underbart att se hur mycket Ted längtar!!


'
Jisses så luden...men det var jag ganska så mycket innan med. Bebisen växer för fullt och idag på väg in till stan gjorde h*n en volt som hette duga. "Landade på kisseblåsan" så jag höll på att kissa på mig..Ha ha ha.
Jag vill känna mer mer mer. och snart får vi snart se DIG! Endast en kväll, två dagar och en fm kvar!!!
Nu är vi trötta här hemma och Patrik nattar Ted. Jag kollar IDOL och bara älskar Mariette! Hon är lätt grymmast. Och vinner inte hon så...gillar även Calle. Han påminner om Jack Black eller Brian Johnson (Sångare i AC/DC såklart). Ska ta en varm dusch sen och tvätta av magen samt lindra ryggen lite. Ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0