Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag! Mumms säger jag bara! Hoppas på nybakta bullar hos Svärmor sen..Annars för jag starta ett bullbak själv!

Bullen i min ugn vill inte alls vara snäll mot sin mamma känns det som. Igår mådde jag så illa och var yr i bollen.
Ont och sträckte och spände gjorde det. Kändes inget kul alls. Men Mannen min märkte det och höll om mig en stund och tänk vad det hjälpte. Bara att få bli omfamnad! Vad jag älskar dig.
När jag mår illa över doften av ostbollar, så plockar han bort dom...

Blev så mycket gjort igår i vårt sovrum. Resten idag sen flyttar vi in eftermiddag. Nu ska jag bestämma mig om jag ska till IKEA eller inte..

Varför detta sug efter kanelbullar??


Kommentarer
Postat av: Helena o Leon

Hej!! Vilken mailadress ska jag skicka klädbilderna till??? Har äntligen fått ihop det eller en del iallafall:-)



Var oxå sugen på o baka bullar men orkade inte så vi åt gårdagens muffins istället:-)



Kram

2009-10-04 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0