En bra film tack.

En lördag har gått förbi snart. Trodde inte att jag skulle orka göra något alls idag...vaknar med påminnelse om ryggen. Skulle resa mig upp och trodde inte att jag hade så ont..Men det stack till i ryggen som en kniv och då skrek jag till...Patrik fick säga till Tedden vår att sluta hoppa i vår säng för inte lyssnade han på mig. Gjorde inte saken bättre.
Kommer upp och plockar fram frukost, dagens bästa mål. Mmmm..
Sen vilar jag och efter det ville Ted leka hemma hos Farfar sin och vi kör till Patrik & Johanna på kaffe. Vi gravida flickor pratade såklart bebisar och förlossning. Hon i vecka 29 och jag i vecka 18. Spännande! Blev en del prat och känns ju så kul att ha någon att prata med som väntar på samma sak.
Hem till Svärmor och Ted ville leka kvar en stund, vi handlar och kör hem för att flytta in en byrå och sänglampor kom upp. Sen kommer lilleman hem och Pk iväg på Fotbolls/pokerkväll hos goda vänner. Min rygg, mitt kvällsillamående och trötthet efter klockan 20:00 gjorde att jag stannade hemma med en liten kille som inte vill gå coh lägga sig. Har hyrt en film och skulle vilja se den, men tröttheten börjar redan komma.
Har känt lite spritt i magen idag,men endast liiiite. Vecka 18 hoppas jag på att börja känna lite tydligare sparkar, så kom igen bebisen!!!!



Vecka 17.



Då kan man borra och sätta upp lister...Jag KAN jag med.

Så nöjd med vårt sovrum, men visar bilder då vi är klara med tavlor och om spegeln ska in eller en annan byrå vi har. Beslutsångest...



Vecka 18 med vår Ted i magen..Mina första skor i bakgrunden, undrar om jag sparat dom med tanke på nästa bebis? Kan inte riktigt bestämma mig om det är en pojke eller flicka.
Enligt alla mina cravings och andra tecken så är det en flicka....MEN...jag har i baktankarna att det MÅSTE vara en pojke. Snart får vi kanske veta....för det vill vi väll?? Ja....så nyfiken denna gången så jag kan bara inte vänta. Två veckor och en dag kvar sen får vi kanske veta. Jag längtar efter UL nu!


Ted i magen..

Nej nu ska jag invänta min lille kille...Han nanar nog snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0