Vackra Juni och underbara Juli

Det var en solig dag i Juni. Glömmer inte den dagen. 090625 Stenkoll på ägglossning och mys såklart!
Patrik jobbade kväll....


hade en trevlig morgon och jag ville inte alls att han skulle åka till jobbet denna vackra dagen. Semestern hägrade, och nu när vädret var så ljuvligt så ville vi inget annat än att bara vara tillsammans. Nygifta och lyckligare än vi trodde att vi skulle kunna bli. Hur kunde man få ha det så bra?
Alla är värda lycka!
Patrik åker till jobbet. Vi åker till sjön för att bada.


Jag satt och mös med Ted min, funderade på denna ägglossning hela dagen. Tänk att under en sådan kort tid kan man bli gravid!!!



Dagen efter, och vi funderar nog båda två..



Hoppas hoppas..Har vi tur?



Vi får väll vänta.....och se...
Det gjorde vi med!
Patrik åkte upp med sin familj på semester, eftersom jag jobbade så stannande jag hemma. Dom åkte på söndagen, på måndagen 090713 var det kaffedejt med min Ems och Dotti. Med ett okej från Patrik, och ett glädjeskutt från Ems så var det Ems som fick vara med under testet. Dotti höll sina tummar! Mensen sen. Men endast några dagar. Kände på mig, men man vågade ju inte hoppas...




Ännu vet vi inte, frukost först!



Testet ligger och väntar....

 

Vågar jag? Nu väntar vi!!



Emily hade tänt ljus på damrummet ;) Vi inväntar svar....Eller svaret kom snabbt, men jag visste inte riktigt vad det betydde!!??

Emily tjoar efter att hon kollat testet...

-Johanna, du är ju GRAVID!!!



MAGI!



Hihi...vecka 5.

And still going strong!!

Kommentarer
Postat av: fine

åh va kul att få läsa! :) Inatt drömde jag om dig Johanna, att ni hade en stor svart Grand Danois. Lustigt.. haha.

2009-10-21 @ 09:39:19
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh :) Vilken lycklig dag! Grattis :)

2009-12-20 @ 02:41:56
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0