Som en rund hård boll

Har legat i soffan och tittat på film, Patrik råkade trycka på en knapp och det går inte att spola med x-boxen..
Skit samma lång ointressant historia...Vi får låta filmen gå i en halvtimme sen fortsätta se den.
Paranormal Activity heter den...spännande. ÄLSKAR SPÖKFILMER!!

Det lustiga är att jag har haft två sammandragningar under filmen..Läste om detta och det är inget ovanligt med sammandragningar. Inget farligt utan som sagt kroppens sätt att öva...Så jag låter det spänna. Känns som om en boll i magen blir stenhård och visst känns det, men det gör inte ont. Det trycker ner ner ner...

Let´s continue to seee the movie and eat Mjölkchoklad..mmmm...Marabou

By the way, kissade för 20 minuter sedan...kissenödig igen..

Kommentarer
Postat av: Fine

tack vännen, va gullig du är. Din omtänksamhet gör mig varm i hela kroppen.

Det var en otroligt skrämmande upplevelse, men idag mår jag lugnare.



uuuu, läskigt med spökfilmer, tänk om den lill* blir rädd där inne? :)



Kram vännen!

2009-11-05 @ 23:10:58
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fine

Du fina Johannatilling, jag skulle behöva din adress, har en sak till dig från hälsomässan ;) Något jag hoppas du kommer att tycka om. KRAMAR

2009-11-06 @ 20:14:52
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0