Puff på kinden

Igårkväll kände Patrik en sammandragning! Ja, magen var stenhård!! Var uppe till 1 på natten. Såg två filmer och det var rekord för mig att vara uppe så sent! Men bebis var vaken hela tiden och sprallade så det är inte lätt att slappna av då. BEBIS VAR VAKEN större delen av dagen igår. Riktigt mycket liv i magen igår ;)

Sov alldeles för länge idag. Erica min kom och väckte mig, med lilla Milia i famnen.
Sen har dagen gått så fort. Inne på MAXI mådde jag inte bra alls. Fick gå och luta mig på kundvagnen för att inte svimma. Pinsamt att behöva sätta sig ner. Sammandragningar kom tätt. Fast inga som gjorde ont.

 Det bästa var nog att hämta "hem" Tina från tåget och ta med henne.
 Hem till Mor Lillan och där var Erica, Sanna och Milia med. Mys!! Vad jag saknar att inte ha min underbara vän nära. Vad jag kommer sakna henne nu i ett halvår...


Bebis har sparkat på Tinas kind!!



Hon och jag har verkligen varit som katt och katt. Som helan och halvan. Som VI. Som bästa vänner.
Gud vad jag kommer böla imorgon då vi säger hejdå för ett bra tag framöver.
Men imorgon ska vi mysa och laga mat.

 

Bebis har fått en kramis idag med. Man får ju välja en kramis för 25 kr bonuscheck från ICA. Klart att det blev en Sköldpadda till Sköldis. Visst är den söt? Ted valde Lejon med lejonbebis.
Varma mackor hemma hos Svärföräldrarna och Svärfar Lennart tittade på magen idag och gissade på en tös...

Nu är bebis vaken och lyssnar på IDOL.....

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

goaste magen! och vad härligt med en sån äkta vän som hänger med i vått och torrt =)

många kramar!

2009-11-17 @ 23:20:31
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Tina

Jag instämmer helt söte du.. Vi har varit som syskon, som katt och katt hehe! Lite av ett komplement till varandra.. Lite sådär vilsen utan varandra..

Hoppas vi alltid kommer ha det här starka bandet till varandra!

Var lite konstigt under en period då jag jobbade på Xpress, men jag var ordagrant inne i en annan värld då och allmänt hjärntvättad!! Men nu är jag fullt klar igen och har varit det ett tag, så nu släpper jag aldrig dej mer igen! =)

Love you! <3

2009-12-22 @ 17:54:05
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0