Powernap

 Igår var jag helt slut på kvällen, satt nästan och somnade. Fick lägga mig ner en stund....19:00 slöt jag ögonen och låg sen vaken, men blundade i en timme. Efter den timmen var jag som en ny piggare mamma. Efter bara en timmes vila så var jag pigg igen. Förbereder sig kroppen på att vara vaken mer och ta powernaps? Även om en timme inte är powernap kanske, men ändå?

Idag var Ted inte lika ledsen. Då tycker man att dom ska fortsätta att ge lite extra tid. VARFÖR får han då sätta sig i soffan ensam? Sen såg han mig genom fönstret när jag gick och satt som ett ljus fast paralyserad. Jag ville bara springa in och hämta honom igen. Min mammakänsla höll på att ta över helt. Nu längtar jag bara efter att hämta hem honom. Har förberett och gissa vad vi ska göra till Pappa PK? Jo ha ha, baka. Idag ska vi baka Chokladsnitt till kaffet.



Jag har tvättat, eldat och dammsugat idag. Renbäddat och boat. Ha ha ha. Nu sitter jag och tar en paus och ska strax hoppa in i duschen så det blir folk av mig med idag. Snöat har det gjort idag här. Dom första flingorna kom vid 10:30 tiden. Det såg så mysigt ut även om det bara var lite....



V 21 (20+3)

Kommentarer
Postat av: fine

och imorrn är det ny vecka. och du bakar. Johanna, du har blivit min nya idol! :D PUSS

2009-11-04 @ 11:59:51
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: emily

min fina flicka. du är vackrare än nånsin!

2009-11-04 @ 20:48:23
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: Helena Leon o Oscar

Vill du fortfarande köpa kjolen är den till salu än... Ligger här o väntar på o bli såld:-) har även bebiskläder men kanske inte så intressant men ändå:-) fick ju en stor grabb så här börjas det med strl 62 direkt.. Så bebiskläderna säljs nu..



Hoppas allt är bra annars.. Kram kram

2009-11-04 @ 20:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0