Hör du hur klockorna ringer?



Åh att det kan vara så tomt och komma och ingen Gustaf som möter en...
Inget 13 kilos katt med jättetassar som vill bli klappad.
Åh, hemskt att han inte finns mer. Denna Bjässe var en klass för sig.

Jag grät ikväll, extra känslig nu. Men åh nu gråter jag igen efter denna katt. Sitter och tittar på mina fina katter och hoppas att dom får vara friska i herrans många år till. För om GULD VÄRDA ÅR DOM.
Hoppas att du sover gott Gustaf, och att du busar i katthimlen med alla misarna!

Denna dagen annars? Förutom en känslig och kissenödig Johanna så har jag varit i stan med mina pojkar och Hamps. Åt lunch på Grafitti och efter att vi alla var mätta och glada så gick jag och solade...det var skönt.
Boysen gick på sitt håll. Sen strosade jag i affärer. Suck dessa mammakläder. Jag vill bara spy på dom. Tror dom att man bara kan dra på oss en sopsäck och kalla det för festklänning??
Nej, suck igen..och åter suck. Jag gick och fluktade efter en snäv paljettprydd vacker klänning. Tänk ett par snygga pumps till den? Mmmmm....men magen min får inte plats. Det är ju inte meningen heller, men hallå?
Hittade en klänning på mamaavd och den såg ut som en svart sopsäck som dom klippt hål för huvud och armar. Suck återigen. Too Bad. Blev en söt Bolero i silver/grått. Använder mycket boleros och koftor. Lätt att piffa upp med. Dessa mammakläder gör mig förbannad. ARGH. Och en suck till. Ge mig en snygg stass att ha på mig!

Efter min lilla shopping var det dags att köra hemåt, en snabbiskaffe hos Erica sen var det brumm till Tyringe. Ätit god mat och tittat på Idol. Fick se var Gustaf låg och vilade. Så fint. Ted mös mycket med morbror Jesper.
Hemma nu och jag inväntar svärmor som sitter och smaskar på Cats....kan ta ett tag till. Ska hämta henne och hennes väninna inatt. Hur fan ska jag lyckas hålla mig vaken? Ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh.. förstår att du saknar missen :-(... de är ju en del av familjen de också!!



du har så himla vackert hår, vill också ha så långt!

angående naglarna så har jag inte hunnit göra nåt alls med dom sen innan Elion föddes, bara filat lite på dom med en glasfil ;-).



kram!

2009-11-21 @ 11:35:38
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: fine

usch gumman, det är en sån tyngd man känner i bröstet när ett djur har gått vidare... hoppas du kan känna glädje över den värme han spred omkring sig.



Ang mammakläder så jobbade jag i våras lite med en tjej som gjorde PR för Boob, ett mammaklädesmärke. Känner du till det? DE har väldigt mysiga och fina saker.

Jag förstår att det måste kännas frustrerande att de flesta klädföretagen inte kan hotta upp sin mammaavdelning.

Tur att du är så fin att du skulle kunna stråla likt solen om du hade en sopsäck på dig!! :D

Kram!

2009-11-22 @ 09:53:58
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0