Ge mig styrka

Lördagens kalas var trevligt, men ont  hade jag och var trött. Bus eller godis var lyckat och min lille kille var så söt. Jag såg inte klok ut ;) Idag har jag vilat hela fm. Så ont i livmodern. Riktigt ont. Bara vilat, sen var jag på ljusparty och doftade. Mmmm...älskar dom ljusen. Önskar att man kunde beställa mer, men har ju ännu inte fått en krona från A-kassan. Jag har kompletterat och hoppas på pengar snart. Jag kan tycka att det är så trist när DOM ska ha pengar så SKA dom det...gäller alla större företag som ska ha pengar. Räkningar ska betalas i tid osv. MEN NÄR MAN BEHÖVER PENGAR och har laglig rätt till det? Då ska proceduren vara så långsam. Ingen nyhet att fler och fler behöver sin a-kassa. Anställ mer personal vet ja??

Det bästa med idag var att komma iväg, bara jag. Träna!! Även om det inte var fart och flökt och svett som rann så var det MIN egentid. GRAVIDYOGA. Så mysigt. Bebisen vaknade och buffade när jag låg i bebisens ställning "Fosterställning". DET VAR SÅ HÄFTIGT ;) Efter ett tag var det precis som om jag kommunicerade med bebisen i magen. Underbaraste på hela helgen! Fick även "lära oss" profylaxandning. Det var roligt!

Fasar för imorgonbitti då Ted ska på dagis och han har varit ledsen hela kvällen över detta. Ont har jag med. Slut. Ge mig styrka att orka och inte bryta ihop. Ibland känns det så. Därav skönt att komma bort ENSAM.
För funderar gör jag, mer och mer var dag.

Kommentarer
Postat av: Jessica R

Vad jobbigt att Ted e så ledsen...

Vet ni inte varför?

Hade en jobbig period med Ronja, hon grät på förskolan o ville inte va där alls... Satt i bilen o böla när ja lämnat henne...

2009-11-01 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0