Bröllopsdag

Jaha. Måndagmorgon och dagen jag fasat för. Ted grät och grät. Jag var tvungen att vara rak och lite sträng för att inte ge med mig. DET GICK. Ted sprang inte ut efter mig. Tog fröken Gunilla i handen, trots att han grät och tårarna rann. Han tog mod och litade på sin mamma. Kändes bra, men mindre bra att lämna honom ledsen. Jag hoppas att detta bara är en period som sagt. Orkar inte ha det såhär hur länge som helst. Hoppas på en förbättring snart.
Tvätt in och kaffe med Erica. In till stan och jag var bebisvakt åt Erica för att underlätta för henne. Blev klara snabbt. Vem har kört sopor till tippen till mig?? Jo Farmor och Farfar. Fixa och dona.

Jag fick ett ryck och bakade grahamsbullar!! Gud så gott. Blev eftermiddagsfikan. Sen ville Sanna stanna hos oss så vi gjorde chokladbollar med. Massa bak! Vad jag älskar att baka. Lilla Husmor.
Gjort biffar och köttbullar ikväll, blev middag med. Gott.

Ted är nybadad nu och Patrik läser saga. Hoppas att han sover gott inatt och vaknar pigg imorgon för nu var han verkligen trött lillkillen.

IDAG FIRAR VI 6 MÅNADER SOM HERR & FRU.



Vad jag Älskar och avgudar min man. Han är allt jag någonsin kunnat drömma om. Han är verkligen som stöp för mig. Vi är som gjorda för varandra. Jag älskar honom så oändligt mycket.


Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar. Men dej vill jag följa i vinter och vår och alla min levnads dagar.

Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter. Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.

Kärleken är så förunderligt stark, kuvas av intet i världen. rosor slår ut ur den hårdaste mark som sol över mörka gärden.

Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter. Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter ja gråten den är min när du gråter.



Drömmer mig
ofta tillbaka til vår bröllopsdag den 2 maj i år. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv. Om man bortser från den dagen då Ted föddes såklart. Jag älskar allt med den dagen. Jag kan titta sönder på bilderna och drömma mig bort. Fotoboken kom förra veckan och den blev så bra! Supernöjd. Kul att sitta och titta i den och visa gäster hur fin vår dag var!

Jag får fortsätta drömma mig tillbaka. Kommer jag göra resten av mitt liv och minnas dofter och tankar. Tankar jag hade i huvudet. Doften av min make.....mmmm.



Här har vi precis dansat loss till Whitney Houstons " I wanna dance with somebody" och avrundar med bröllopsvals låt val nr 2....Låten som vi valde som nr 2. En låt som Patrik tyckte passade....Som vi båda älskar.
Alien- Only one woman! Den är sååå bra! Härligt att få vara i sin mans armar och koppla bort allt. För det gjorde man...tro mig....det gjorde man...Hade bara ögon för Mr Right.


Kommentarer
Postat av: emily

grattis på halvårsdagen kära vänner!!! Er bröllopsdag kommer alltid förbi oförglömlig för mig med! Dagen var så PERFEKT med all bakomliggande planering. Det jag trodde skulle bli en hektisk dag, blev istället en lugn och njutfull bröllopsdag. Ja, gud vad jag njöt av dessa timmar. Och snart har vi en till dag att njuta av!!!! längtar!

2009-11-02 @ 20:29:33
Postat av: Fine

Grattis fina Johanna på er bröllopsdag, tänk att ett halvår kan gå så fort!

Ni är helt bedårande ihop.



Och du med ditt bullbak, och bak över huvudtaget. Fin bak och duktig på att baka, ha ha! :D



Jag var likadan på dagis, men mamma gjorde precis som du, och ihärdigheten gav frukt - snart glömde jag bort att vara ledsen :) Vilket dagis går Ted på?

2009-11-02 @ 21:42:40
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Janni

Fantastiska bilder som alltid från ert bröllop. GRATTIS till ett halvår som man och fru!!



Ja visst blir man väl lite knäpp som gravid. Jag kände att det var dags för en förändring och jag trivs superbra faktiskt! Dock vill jag vara ljus igen till sommaren då det är dags för vårt bröllop :)



Hur mår du och lilla magen so far?

2009-11-03 @ 13:51:07
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0