Vart tog tiden vägen?



Undrar jag? Dagarna bara springer iväg. Hinner inte med riktigt.
  


Idag ska Ted springa Gåsaloppet med Rami, kommer ihåg förra året. Dom var så söta när dom sprang!
Ted sover nu duktigt på sitt eget rum och han växer så jag förstummas, vart tog tiden vägen?

Dagarna nu efter bröllopet är som på ett moln. Man funderar och tittar tillbaka på alla tusentals bilder vi har!
Så kul att ha och titta tillbaka på!
Filmerna!! Redan gått så många dagar efter bröllopet. Jisses!

Vardagen är här igen och kom i måndags då min semester tog slut. Men det var skönt att ha ett jobb att komma tillbaka till. Var kul för Ted att komma till dagis! Nu väntar vi spänt på att lillen ska komma ut! Erica har ännu inte känt ngt. Men jag har ju inte pratat med henne idag!!! ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0