Tina & Nana här

Mina fina töser! TINA & NANA ÄR HÄR...
Nana plattar hår och Tina färgar sitt. Jag sitter och smälter en ankomst för ca 10 minuter sedan. Min blivande!!!!
Åh att man kan bli så glad över att se någon som man bor ihopa med!!! Hur kan det vara så??
VAD JAG ÄLSKAR HONOM!!! ÅH!!!!!!!! ÅH!!

Jag har haft min slöja över kokande vatten så att den ångat och hänger rätt till imorgon! Behöver inte pressas enligt min fina sömmerska. Så check!
Pratade precis med Ems, sade godnatt och ses imorgon!!!


Åter till mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sov nu gott Johanna så du är utvilad till imorgon!

Kram på dig.

2009-05-01 @ 22:33:33
Postat av: Sessan is bride to be

Sov gott inatt och var en vacker brud imorgon =) Det tvivlar jag inte på att du inte kommer bli, vackraste du =) Tusen kramar... ser fram emot bilderna sen och du ska få en supersnygg bröllopsheader av mig =) Kram kram

2009-05-01 @ 22:54:23
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0