Smekmånad



Idag ska vi åka på en välförtjänt smekweekend. Det ska blis å mysigt att få komma iväg, äta gott och bo fint bara jag och MIN MAN! (Första gången jag skriver det) Sen när vi kommer hem ska jag ringa fotografen och vi ska få se bilderna från honom. Han tog massvis med bilder! Dom vill jag se! Just nu har man lite sådär halvbra bilder....förutom den Hampe tog på oss....Nu ska vi packa och sen ska vi åka och betala blommorna. Efter det lämnar vi iväg Ted och ska få komma iväg. Bara Min Man och Jag.

  



ÄLSKAR DIG MIN MAKE!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

STOR-GRATTIS-KRAM!! Åh så vackra ni var!!! Verkar som ni även hade tur med vädret! ;)Hoppas ni får en supermysig honeyweekend :)du och din man hi hi



Kram kram

2009-05-05 @ 10:31:26
URL: http://www.tidningenhennes.se/Blogg/?blog=7
Postat av: Tinna

Hej söta lilla frun.

Så underbart ni verkar ha det <3



Massvis med kramar och stort grattis till er !!!



2009-05-06 @ 22:47:31
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0